myspys

efter att jag råka försova mig imorse så kom jag och erika iaf fram till norrköping vid halv 11, båda var ganska hungriga så det blev en tidig lunch på donken, vi var typ helt själva där ;o sen blev det affär efter affär och vi kom därifrån med lite påsar iallafall. Ett par skor och 2 ursöta tröjor fick jag med mig, även en liten "älva" som ska sitta bredvid min säng. Eftersom jag försov mig imorse så lämnade jag huset utan mobilen så jag var inte så kontaktbar idag, men det var faktiskt riktigt skönt. vet inte vad som händer ikväll, men jag kan bara säga en sak. Den riktiga nikita är på väg tillbaka och all tack till några få personer för det, ni är guldvärda! pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0